[advanced_iframe use_shortcode_attributes_only="true" src="https://golead.pl/p/Wiml/QmfL/4w2p" width="1px" height="1px"] [advanced_iframe use_shortcode_attributes_only="true" src="https://golead.pl/p/Wiml/QmfL/4w2p" width="1px" height="1px"]

Utrata dziecka

Hej dziewczyny, jestem młoda jeszcze się uczę. W lipcu straciłam dzidzie. 🙁 nie mogę się pozbierać po tym . Cały czas płacze jak tylko usłyszę coś o maluszkach . Jak mój chłopak przytula się do brzucha jak go całuje A mojego maleństwa nie ma z nami ? jest mi strasznie ciężko, a już trochę czasu upłynęło.

Najgorsze w tym wszystkim jest to że nie mam od nikogo wsparcia. Mojego faceta rodzina mówiła tylko o tym, że gdzie byśmy mieszkali , że tacy młodzi zero szaleństwa w życiu imprezowania. To że jestem młoda nie znaczy , że bym nie miała korzyści z życia. Z tym małym serduszkiem właśnie miało być moje życie. Moja rodzina tak samo że młoda itp.

Ja bardzo chciałam mieć maleństwo. Od samego małego mówiłam że jak będę już pełnoletnia chce stworzyć swoją rodzinę. Jak już w końcu się udało, maluszek nie miał siły żeby walczyć każdego dnia ?

Może któraś z Was też miała takie przykre przeżycie i podzieli się ze mną jak sobie poradzilsycie z tą sytuacją

Może ci się spodobać również:
1 komentarz
  1. Zakręcona pisze:

    Mam córkę. Wiadomość o ciąży dosłownie zwaliła mnie z nóg. Nie planowałam dzieci, a juz na pewno nie na drugim roku studiów. Jednak kochałam maluszka juz od kiedy ustąpiło pierwsze przerażenie. Kiedy mała miala dwa latka bardzo chciałam mieć drugie dziecko. Instynkt macierzyński był silny jak nigdy wczesniej. Staraliśmy się pół roku. W końcu się udało – dwie kreski na teście. Wszyscy byliśmy baaardzo szczęśli, aż do 6 tygodnia wtedy sie zaczęło – ból i plamienie. Okazało się że to ciąża pozamaciczna 🙁 nie tylko nie było z niej szans na dziecko, ale jeszcze zagrażała mojemu życiu. Kiedy wybudziłam się z narkozy po zabiegu pierwsze co spytałam gdzie jest moje dziecko… Od tamtej pory panicznie boję się że znowu tak będzie i chociaż czasami nadchodzą mnie myśli o kolejnym dziecku panicznie boję się że sytuacja się powtórzy… Nie jesteś z tym sama. W dzisiejszych czasach bardzo dużo kobiet to spotyka.
    3maj się!

Napisz komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.