Same problemy

Witam Was dziewczyny. Jestem samotną matką, staram się jak tylko mogę. Ale chyba potrzebuje sie w koncu wygadac,a anonimowo jest najlepiej.

Otoz musialam wyprowadzic sie z rodzinnego domu,od malenkiego wychowuje moje dziecko sama. W tym momencie wpakowalam sie w takie problemy finansowe,ze jesli w ciagu jednego dnia nie zalatwie pieniedzy na czynsz za mieszkanie,zostane z dzieckiem na lodzie.

To nie jest tak ze nie ogarniam nic,po prostu kaucja za to mieszkanie mnie przerosla. Od razu uprzedzam nie jestem jedna z tych madek,ktore mysla ze im sie wszystko nalezy. Pracuje,nie pobieram zadnych swiadczen,nie dostaje alimentow,bo szanowny tatus wiecznie twierdzi ze on nie ma,mimo ze pracuje za granica,po prostu nie chce placic.

Zaczelo mnie to wszystko przerazac,ja chxe tylko z moim dzieckiem zyc spokojnie.ale nie wiem skad moge wziac w dwa dni 2000zl 🙁 jestem zalamana,nigdy nie prosilam nikogo o pomoc,radze sobie dobrze,rodzina mi nie pomoze,bo z kazdej strony slysze tylko krytyke w moja strone. Prosze,powiedzcie mi co ja mam robic? Jestem w takiej sytuacji pierwszy raz,wykancza mnie to psychicznie juz 🙁

Może ci się spodobać również:

Napisz komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.